român mi-e vocația. (Petre Țuțea)

N-o să vă felicit, fraților…

N-o să vă felicit fraților și nici nu vreau să fiu felicitat. Și asta nu din motiv că Revelionul n-ar avea vreo semnificație (că așa și este), dar nu putem să zâmbim fals și să ne bucurăm de eșecuri.

A fost un an greu, plin de încercări. Eu la majoritatea am cedat, dând dovadă de lipsă de verticalitate, cinste, onoare, dragoste față de semeni și Dumnezeu, lipsă de frică și credință. Nu sînt mulțumit de realizările personale, fiindcă nici n-au fost. A fost un an plin de dezamăgiri, minciuni, trădări, fățărnicie și lașitate.

N-o să vă felicit fiindcă n-am contribuit cu nimic la schimbarea situației, ba chia, din cauza indiferenței și fricii, am stăruit la agravarea ei. De ce n-o să vă mai felicit?

N-o să vă felicit fiindcă am lăsat ca țara să fie furată și îngropată în datorii astronomice pentru noi, pe care, sincer, nu văd cum le-am putea returna chiar dacă Dumnezeu ne va învrednici, printr-o minune, de o stăpânire cu adevărat românească, deci și cu frică de Dumnezeu. Și de ce printr-o minune? Fiindcă nu sînt din aceștia și nici nu se prevăd.

N-o să vă felicit fiindcă în fruntea Ministerului Sănătății încă mai stă și va mai fi un iresponsabil care îngăduie ca mamele și copiii să fie cobaii marilor companii farmaceutice, iar bătrânii mulși de ultimii bani pentru a putea achita polița obligatorie pe ultimii trei ani.

N-o să vă felicit fiindcă am permis conducerii degenerate a Ministerului Educației să-și bată joc de elevi și studenți, cei ce ar trebui să ridice țara în viitor prin profesionalismul dobândit, prin curricula proastă și programele cu totul străine felului de a fi a poporului. Se implementează proiecte străine fără a fi raportate la duhul neamului de parcă am fi trași prin același conveier cu toată lumea… sîntem niște oi…

N-o să vă felicit fiindcă am mai perdut și anul acesta din trupul țării pământ apărat cândva cu prețul vieții părinților noștri. Întreprinderile importante sînt vândute străinilor în stânga și-n dreapta de către mai marii noștri, astfel înrobindu-ne chiar la noi acasă. Lucrăm și vom continua să lucrăm pentru străini și nu pentru bunăstarea țării și a neamului nostru…  pe bani de nimic.

N-o să vă felicit fiindcă am îngăduit prin indiferența noastră ca din 2011 să se scumpească și mai mult prețurile la toate cele necesare, ne luând în calcul că și așa ne costă prea scump viața în Moldova, la noi acasă. Cineva vrea ca Moldova să rămână fără băștinași…

N-o să vă felicit nici pentru multe altele care nu vreau să le scriu că mi se frânge inima când mă gândesc că e din ce în ce mai rău și mai greu pe an ce trece… și că am trăit în iluzii și cu comuniștii și cu liberalii în fruntea noastră… iar noi stăm ca proștii…

Lasă un răspuns

